En wat dat tropischeweerfetisjisme betreft:Quote selectie
30+ is eens zo uitzonderlijk in ons klimaat. Dat vergeten er een hoop. Maar dat staat dus gelijk aan een geslaagde zomer, pas als het 30+ geweest is... M.a.w, stel nu dat de hele tijd 20-25°C was geweest dan was het maar een onnozel zomertje met geen bal aan. Want er werd geen 30+ gehaald. 'Ich' snap dat echt niet.
Groetjes,
Katya
( 779)
!
.
( 951)
( 762)
( 746)
( 759)
( 684)
( 682)
( 604)