Re : help?! 143mm per uur?!

Bericht van: Lennart (Ottersum) , 09-06-2014 00:25 

Tips: niet letterlijk nemen, en naar tijdsschaal kijken. Da's maar een minuutje of iets meer. Maar vooral niet letterlijk nemen.

help?! 143mm per uur?!   ( 1318)
Youri (Saariselkä) -- 09-06-2014 00:21
Re : help?! 143mm per uur?!   ( 844)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 09-06-2014 00:25
Re : help?! 143mm per uur?!   ( 641)
Onno (Bern) ( 570m) -- 09-06-2014 00:28
Afwachten wat die lijn boven België gaat doen   ( 1010)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 00:29
  onweer. Fraaie CC in cel net zuidoost van mij. 🙂  
Eric, Rotterdam -- 09-06-2014 00:34
het is een knipperzee   ( 668)
Riny (Kerkrade) ( 168m) -- 09-06-2014 00:32
ik wacht af..   ( 588)
Youri (Saariselkä) -- 09-06-2014 00:39
Sterkte, ik blijf nog even op 🙂   ( 494)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-06-2014 00:43
  Ik zou er momenteel i.i.g. niet graag willen zitten.  
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 00:45
Heb geen apparatuur   ( 609)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-06-2014 00:38
Re : Heb geen apparatuur   ( 504)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 09-06-2014 00:46
Re : Heb geen apparatuur   ( 505)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-06-2014 00:48
Kort maar krachtig   ( 578)
Cees (Hendrik-Ido-Ambacht) -- 09-06-2014 00:49
Split en leftmover nu boven de achterhoek.   ( 544)
Lars (Utrecht) -- 09-06-2014 00:45
Re : Split en leftmover nu boven de achterhoek.   ( 614)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 09-06-2014 00:49