Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Heb geen apparatuur
Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 09-06-2014 00:48
Ja ik moest zelf ook even naar het etiket van het biermerk kijken voor het alcoholpromillage.
Quote selectie
Wanneer gaat hij onder?!
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
help?! 143mm per uur?!
(
1318)
Youri (Saariselkä) -- 09-06-2014 00:21
Re : help?! 143mm per uur?!
(
843)
Lennart (Ottersum)
(
14m)
-- 09-06-2014 00:25
Re : help?! 143mm per uur?!
(
639)
Onno (Bern)
(
570m)
-- 09-06-2014 00:28
Afwachten wat die lijn boven België gaat doen
(
1010)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 00:29
onweer. Fraaie CC in cel net zuidoost van mij.
Eric, Rotterdam -- 09-06-2014 00:34
het is een knipperzee
(
667)
Riny (Kerkrade)
(
168m)
-- 09-06-2014 00:32
ik wacht af..
(
587)
Youri (Saariselkä) -- 09-06-2014 00:39
Sterkte, ik blijf nog even op
(
494)
Martijn (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 09-06-2014 00:43
Ik zou er momenteel i.i.g. niet graag willen zitten.
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 00:45
Heb geen apparatuur
(
608)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-06-2014 00:38
Re : Heb geen apparatuur
(
504)
Sjoerd (Leiden centrum)
(
13m)
-- 09-06-2014 00:46
Re : Heb geen apparatuur
(
505)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-06-2014 00:48
Kort maar krachtig
(
576)
Cees (Hendrik-Ido-Ambacht) -- 09-06-2014 00:49
Split en leftmover nu boven de achterhoek.
(
544)
Lars (Utrecht) -- 09-06-2014 00:45
Re : Split en leftmover nu boven de achterhoek.
(
614)
Lennart (Ottersum)
(
14m)
-- 09-06-2014 00:49