En weer 1

Bericht van: Bram (Oldebroek/Bilthoven) , 09-06-2014 02:05 


Maker van NLradar. Voor de laatste versie (8 augustus 2020) zie: https://www.weerwoord.be/m/2624415

Wakker geworden door bombardement, hagel van 4 cm   ( 1033)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 09-06-2014 01:39
Re : Wakker geworden door bombardement, hagel van 4 cm   ( 778)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 09-06-2014 01:40
Hier (Zomergem) idem, zie eerder bericht   ( 742)
Lode (Aalter) -- 09-06-2014 01:41
  De bliksemactiviteit is goed te zien op Lightningmaps  
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 01:45
Bui heeft paarse vlek op de Belgocontrol-radar   ( 968)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 01:48
Volgende beelden   ( 866)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 01:53
Weer 2   ( 767)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 01:58
  En weer 1  
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 02:05
Weer 2   ( 683)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 02:07
Volgenden   ( 653)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 02:13
En weer 2   ( 625)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 02:18
Re : Weer 2   ( 668)
Jan-Hein (Ridderkerk) -- 09-06-2014 02:08
Wat een   ( 574)
Jeroen (Leeuwarden) -- 09-06-2014 02:12
  Re : Bram de real-time doet het weer!  
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 09-06-2014 02:11
Inderdaad 🙂   ( 500)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 02:13
  In Frankrijk zijn ook nog steeds SC's actief  
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 01:55
Re : Mooi schouwspel buiten   ( 595)
kristof (Koersel) ( 42m) -- 09-06-2014 02:01
Re : Mooi schouwspel buiten   ( 580)
Kevin (Tessenderlo) -- 09-06-2014 02:07
Re : In Frankrijk zijn ook nog steeds SC's actief   ( 531)
Jeroen (Leeuwarden) -- 09-06-2014 02:14
Lijkt wel of ie in de aanvoerrrichting van mij ligt.   ( 665)
Bas (Nijmegen) -- 09-06-2014 01:50
  Hier nu megadruppels en harde knallen  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-06-2014 01:56
Ja hoor het hier. Lightningmaps is er mee gestopt.   ( 590)
Bas (Nijmegen) -- 09-06-2014 01:57
Re : Ja hoor het hier. Lightningmaps is er mee gestopt.   ( 566)
Jeroen (Leeuwarden) -- 09-06-2014 02:03
Ik hoor de typmachine weer !!!   ( 573)
Bas (Nijmegen) -- 09-06-2014 02:03
Re : Ik hoor de typmachine weer !!!   ( 591)
Jeroen (Leeuwarden) -- 09-06-2014 02:05
  Nu lig jij in de vuurlinie 😉  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 09-06-2014 02:46
strobboscoop   ( 878)
Joris (Mendonk (Gent)) -- 09-06-2014 01:45
geluk gehad hier   ( 615)
Inge (Lovendegem) -- 09-06-2014 01:49
Wat stenen verzameld, grootste bijna 6 cm in diameter   ( 726)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 09-06-2014 01:51
Maak je er ook een foto van?   ( 598)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 01:52
Re : Maak je er ook een foto van?   ( 635)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 09-06-2014 01:53
  Oke, mooi 🙂  
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 01:53
  Mariakerke centrum 2-3cm  
Steven (Gavere) ( 10m) -- 09-06-2014 01:53
Foto van een bewerkte autoruit   ( 996)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 09-06-2014 02:03
Het Waasland krijgt er nu van langs met zeer grote hagel!   ( 702)
Bart (O.-L.-V.-Waver) -- 09-06-2014 02:14