Het was mij om 1:45 wel duidelijk 😀

Bericht van: Martijn (Vlaardingen) , 09-06-2014 16:46 

Maar je bent fanatiek of je bent het niet 😉 Voor hetzelfde geld was je wél beloond...
Rode pillen, blauwe pillen, zenuwachtig, vingers trillen, site verversen, pluimen staren, ondanks alles rust bewaren...

onweer nadert Gent. hoge rommels en diepe dreunen   ( 1108)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 09-06-2014 17:04
Re : onweer nadert Gent. hoge rommels en diepe dreunen   ( 630)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 09-06-2014 16:39
Re : onweer nadert Gent. hoge rommels en diepe dreunen   ( 604)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 09-06-2014 16:41
Het was mij om 1:45 wel duidelijk 😀   ( 559)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-06-2014 16:46
Re : onweer nadert Gent. hoge rommels en diepe dreunen   ( 465)
leviathanfd (Heerlen) -- 09-06-2014 16:52
Re : onweer nadert Gent. hoge rommels en diepe dreunen   ( 543)
Jonas (Smetlede O-VL) -- 09-06-2014 16:42
Re : deze gaan niet veel uithalen voorlopig   ( 433)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 09-06-2014 17:06
Re : deze gaan niet veel uithalen voorlopig   ( 426)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 09-06-2014 17:06
Re : deze gaan niet veel uithalen voorlopig   ( 409)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 09-06-2014 17:06
Re : onweer met hoge basis, inslagen eruit   ( 490)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 09-06-2014 17:02