Re : onweer nadert Gent. hoge rommels en diepe dreunen

Bericht van: leviathanfd (Heerlen) , 09-06-2014 16:52 

En ik sliep door het onweer heen 🙂
Krijg je na twee dagen macrowerk om 4 uur...
https://www.facebook.com/francois.debets.7/

onweer nadert Gent. hoge rommels en diepe dreunen   ( 1108)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 09-06-2014 17:04
Re : onweer nadert Gent. hoge rommels en diepe dreunen   ( 631)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 09-06-2014 16:39
Re : onweer nadert Gent. hoge rommels en diepe dreunen   ( 604)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 09-06-2014 16:41
Het was mij om 1:45 wel duidelijk 😀   ( 559)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-06-2014 16:46
Re : onweer nadert Gent. hoge rommels en diepe dreunen   ( 467)
leviathanfd (Heerlen) -- 09-06-2014 16:52
Re : onweer nadert Gent. hoge rommels en diepe dreunen   ( 544)
Jonas (Smetlede O-VL) -- 09-06-2014 16:42
Re : deze gaan niet veel uithalen voorlopig   ( 434)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 09-06-2014 17:06
Re : deze gaan niet veel uithalen voorlopig   ( 426)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 09-06-2014 17:06
Re : deze gaan niet veel uithalen voorlopig   ( 411)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 09-06-2014 17:06
Re : onweer met hoge basis, inslagen eruit   ( 491)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 09-06-2014 17:02