In De Bilt nog steeds een indrukwekkend windprofiel

Bericht van: Bram (Oldebroek/Bilthoven) , 23-06-2016 16:31 

Alhoewel de windschering nu wel langzaamaan afneemt. Afwachten maar of er de komende uren losse cellen weten te ontstaan...

Maker van NLradar. Voor de laatste versie (8 augustus 2020) zie: https://www.weerwoord.be/m/2624415

Nog wat in de pipelijn?   ( 2094)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 23-06-2016 16:13
Re : Nog wat in de pipelijn?   ( 1368)
leviathanfd (Heerlen) -- 23-06-2016 16:15
  Alleen maar positief lijkt me  
Sjoerd (Leidschendam, ZH) -- 23-06-2016 16:15
We hebben wel eens eerder na een MCS   ( 1236)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2016 16:26
Re : We hebben wel eens eerder na een MCS   ( 1075)
leviathanfd (Heerlen) -- 23-06-2016 16:29
Re : We hebben wel eens eerder na een MCS   ( 1042)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2016 16:31
Re : We hebben wel eens eerder na een MCS   ( 928)
leviathanfd (Heerlen) -- 23-06-2016 16:37
Re : We hebben wel eens eerder na een MCS   ( 758)
VdeV(Heerenveen) -- 23-06-2016 16:54
Yep, ik zie het hier niet meer gebeuren..   ( 1170)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 16:29
Jij mag toch zeker niet klagen nu 😉   ( 913)
Marco (Hoogkarspel NH) ( -1m) -- 23-06-2016 16:31
Idd, wel een wolkbreuk gehad..   ( 940)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 16:33
Re : Nou echt wel..   ( 842)
Marco (Hoogkarspel NH) ( -1m) -- 23-06-2016 16:37
Re : Idd, wel een wolkbreuk gehad..   ( 800)
Martijn(Stellendam) -- 23-06-2016 16:38
Re : Idd, wel een wolkbreuk gehad..   ( 768)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 16:40
Re : Idd, wel een wolkbreuk gehad..   ( 656)
Martijn(Stellendam) -- 23-06-2016 16:52
Pfff?   ( 1171)
Benny (Beveren - Roeselare) ( 24m) -- 23-06-2016 16:32
Re : Pfff?   ( 880)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 23-06-2016 16:34
  Re : rupsje nooit genoeg...😉  
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 23-06-2016 16:35
Re : Yep, ik zie het hier niet meer gebeuren..   ( 948)
Martijn(Stellendam) -- 23-06-2016 16:34
Re : Wie zei gisteren ook...   ( 720)
Aad(Roelofarendsveen) -- 23-06-2016 17:02
Re : Wie zei gisteren ook...   ( 724)
Jarno (Roosendaal) ( 2m) -- 23-06-2016 17:05
  Mens erger je niet 😀  
Martijn(Stellendam) -- 23-06-2016 17:16
Re : Wie zei gisteren ook...   ( 643)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-06-2016 18:19
Het borrelt hier wel wat   ( 1032)
Bram(Overijsselnoord) -- 23-06-2016 16:18
Dooie boel in de aanvoerrichting   ( 1620)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 23-06-2016 16:23
  Lijkt mij zeer kort door de bocht bij deze temp!  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 23-06-2016 16:23
Kort door de bocht van de weergoden?   ( 965)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 23-06-2016 16:26
er begint hier het één en ander te ontstaan.   ( 1007)
Oud-Gebruiker <ID-4772> ( 11m) -- 23-06-2016 16:30
Nogal eng windscheringsprofiel   ( 1383)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 23-06-2016 16:25
ontploffende toren richting zuid   ( 1037)
Stef (Kronenberg) -- 23-06-2016 16:29
Ik zie die toren ook, voor mij richting noord   ( 987)
Niels (Vlodrop) -- 23-06-2016 16:37
Ik zie hem ook in het noorden   ( 616)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 23-06-2016 17:05
Korte timelapse met iphone   ( 822)
Stef (Kronenberg) -- 23-06-2016 16:42
In De Bilt nog steeds een indrukwekkend windprofiel   ( 1248)
Bram (Oldebroek/Bilthoven) -- 23-06-2016 16:31
Re : Nogal eng windscheringsprofiel   ( 966)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 23-06-2016 16:33
Re : Nogal eng windscheringsprofiel   ( 866)
VdeV(Heerenveen) -- 23-06-2016 16:43
Re : Nogal eng windscheringsprofiel   ( 753)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 23-06-2016 16:54
Grens Drenthe en Duitsland onweer   ( 935)
Gert-Jan (Haren) -- 23-06-2016 16:25
alles ist für....   ( 863)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2016 16:27
Re : Nog wat in de pipelijn?   ( 870)
Bert(Apeldoorn) -- 23-06-2016 16:26
het is begonnen   ( 953)
leviathanfd (Heerlen) -- 23-06-2016 16:29
Flinke convectie richting zuidoost zichtbaar   ( 759)
Anthony [Tilburg] -- 23-06-2016 16:42
Eerste ontlading west van Parijs nu!   ( 807)
Anthony [Tilburg] -- 23-06-2016 16:44
  Hier zijn er toch al wat flinke stapelwolken  
Len (Deurne - NL) ( 24m) -- 23-06-2016 16:32
Wat is precies de verwachting voor vandaag/vannacht?   ( 937)
Marco (Hoogkarspel NH) ( -1m) -- 23-06-2016 16:36
Ik zie met regelmaat kleine torentjes omhoog schieten   ( 767)
Arnaud (Doetinchem) -- 23-06-2016 16:41