Re : Ongewoon beeld stad 😉

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 27-02-2005 09:25 

Jij zit prima idd!
Bui zit nog te oostelijk voor hier! 🙁
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Ongewoon beeld stad 😉   ( 874)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 27-02-2005 09:23
Re : Ongewoon beeld stad 😉   ( 601)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 27-02-2005 09:25
Hij trok ook wel pcies over...   ( 561)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 27-02-2005 09:26
Re : Hij trok ook wel pcies over...   ( 532)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 27-02-2005 09:28
Re : Hij trok ook wel pcies over...   ( 536)
Takkie (Amstelveen) -- 27-02-2005 09:32
Re : Fraai, Hier wil...   ( 517)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 27-02-2005 09:30