Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : Hij trok ook wel pcies over...
Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 27-02-2005 09:28
Ik klik elke keer op de f5 toets van de radar.
Voorlopig ligt de 2e bui ook te oostelijk..
Quote selectie
Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Ongewoon beeld stad
(
874)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 27-02-2005 09:23
Re : Ongewoon beeld stad
(
599)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 27-02-2005 09:25
Hij trok ook wel pcies over...
(
560)
Marco Vlaardingen-Centrum -- 27-02-2005 09:26
Re : Hij trok ook wel pcies over...
(
532)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 27-02-2005 09:28
Re : Hij trok ook wel pcies over...
(
536)
Takkie (Amstelveen) -- 27-02-2005 09:32
Re : Fraai, Hier wil...
(
517)
Steph. (Haarlem)
(
4m)
-- 27-02-2005 09:30