Re : Ik zit goed 😀

Bericht van: Roy (Zaandam) , 01-03-2005 09:27 

Ik heb er niet vaak moeite mee maar vandaag best wel. Alkmaar, Haarlem, Heerhugowaard mooi sneeuwdek, hier nagenoeg niets 😕

Even een lesje, hoe mis je net alles   ( 678)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 09:19
Ik zit hier heel aardig!   ( 521)
Jaap-Jan (Assendelft- Zaanstad) -- 01-03-2005 09:26
Re : Ik zit hier heel aardig!   ( 487)
Stijn (Brussel) -- 01-03-2005 09:28
Re : Ik zit hier heel aardig!   ( 506)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 09:28
  Re : Dubbelpost  
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 01-03-2005 09:31
Re : Ai..   ( 520)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 01-03-2005 09:31
Re : Ai..   ( 477)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 09:33
  Re : 😀 😀  
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 01-03-2005 09:34
Foto als bewijs:   ( 789)
Jaap-Jan (Assendelft- Zaanstad) -- 01-03-2005 09:40
Re : Even een lesje, hoe mis je net alles   ( 466)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 09:39
Re : Ik zit goed 😀   ( 531)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 01-03-2005 09:21
Re : Ik zit goed 😀   ( 497)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 09:27