Re : Ai..

Bericht van: Roy (Zaandam) , 01-03-2005 09:33 

Een kleintje, even Stefan en Remko (Alkmaar) nadoen, laat me ook ff ja 😋

Even een lesje, hoe mis je net alles   ( 680)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 09:19
Ik zit hier heel aardig!   ( 523)
Jaap-Jan (Assendelft- Zaanstad) -- 01-03-2005 09:26
Re : Ik zit hier heel aardig!   ( 488)
Stijn (Brussel) -- 01-03-2005 09:28
Re : Ik zit hier heel aardig!   ( 507)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 09:28
  Re : Dubbelpost  
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 01-03-2005 09:31
Re : Ai..   ( 521)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 01-03-2005 09:31
Re : Ai..   ( 478)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 09:33
  Re : 😀 😀  
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 01-03-2005 09:34
Foto als bewijs:   ( 789)
Jaap-Jan (Assendelft- Zaanstad) -- 01-03-2005 09:40
Re : Even een lesje, hoe mis je net alles   ( 468)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 09:39
Re : Ik zit goed 😀   ( 532)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 01-03-2005 09:21
Re : Ik zit goed 😀   ( 497)
Roy (Zaandam) -- 01-03-2005 09:27