Re : Het sneeuwt hier nu

Bericht van: Gerrit-Jan (Dokkum) , 02-03-2005 04:31 

Er komt een 1 en ander aan 😉


Het sneeuwt hier nu   ( 612)
Leen (Maarssenbroek, Utrecht) -- 02-03-2005 04:27
Re : Het sneeuwt hier nu   ( 534)
Takkie (Amstelveen) -- 02-03-2005 04:28
Re : Het sneeuwt hier nu   ( 511)
Leen (Maarssenbroek, Utrecht) -- 02-03-2005 04:29
Re : Het sneeuwt hier nu   ( 1138)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 02-03-2005 04:31
Re : Het sneeuwt hier nu   ( 504)
Leen (Maarssenbroek, Utrecht) -- 02-03-2005 04:32
Re : Het sneeuwt hier nu   ( 564)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 02-03-2005 04:34