Re : Het sneeuwt hier nu

Bericht van: Leen (Maarssenbroek, Utrecht) , 02-03-2005 04:32 

aah, bedankt!

er mag dan het een en ander aankomen, maar wil toch het liefst die zone daar in het noorden hier hebben 😀

Het sneeuwt hier nu   ( 613)
Leen (Maarssenbroek, Utrecht) -- 02-03-2005 04:27
Re : Het sneeuwt hier nu   ( 535)
Takkie (Amstelveen) -- 02-03-2005 04:28
Re : Het sneeuwt hier nu   ( 512)
Leen (Maarssenbroek, Utrecht) -- 02-03-2005 04:29
Re : Het sneeuwt hier nu   ( 1139)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 02-03-2005 04:31
Re : Het sneeuwt hier nu   ( 505)
Leen (Maarssenbroek, Utrecht) -- 02-03-2005 04:32
Re : Het sneeuwt hier nu   ( 565)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 02-03-2005 04:34