Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : KMI 02/03/05 11u30
Bericht van: Stijn (Brussel) , 02-03-2005 12:24
Wat een geluk dat het morgen in de loop van de dag wat minder gaat sneeuwen anders lopen we echt wel het risico op een dek van 3 millimeter
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
KMI 02/03/05 11u30
(
659)
HansDeVylder -- 02-03-2005 12:20
Re : KMI 02/03/05 11u30
(
505)
Stijn (Brussel) -- 02-03-2005 12:24
Re : KMI 02/03/05 11u30
(
476)
stevie (Waregem) -- 02-03-2005 12:27
Re : KMI 02/03/05 11u30
(
433)
Stijn (Brussel) -- 02-03-2005 12:37
Re : KMI 02/03/05 11u30
(
478)
golfboy -- 02-03-2005 12:37
Re : KMI 02/03/05 11u30
(
761)
HansDeVylder -- 02-03-2005 12:45
Re : KMI 02/03/05 11u30
(
462)
Stijn (Brussel) -- 02-03-2005 12:43