Re : KMI 02/03/05 11u30

Bericht van: Stijn (Brussel) , 02-03-2005 12:24 

Wat een geluk dat het morgen in de loop van de dag wat minder gaat sneeuwen anders lopen we echt wel het risico op een dek van 3 millimeter 🙁

KMI 02/03/05 11u30   ( 659)
HansDeVylder -- 02-03-2005 12:20
Re : KMI 02/03/05 11u30   ( 504)
Stijn (Brussel) -- 02-03-2005 12:24
Re : KMI 02/03/05 11u30   ( 475)
stevie (Waregem) -- 02-03-2005 12:27
Re : KMI 02/03/05 11u30   ( 432)
Stijn (Brussel) -- 02-03-2005 12:37
Re : KMI 02/03/05 11u30   ( 478)
golfboy -- 02-03-2005 12:37
Re : KMI 02/03/05 11u30   ( 761)
HansDeVylder -- 02-03-2005 12:45
Re : KMI 02/03/05 11u30   ( 461)
Stijn (Brussel) -- 02-03-2005 12:43