Re : KMI 02/03/05 11u30

Bericht van: HansDeVylder , 02-03-2005 12:45 

Sorry beste, zo slim ben ik niet hoor, ben maar simpele boekhouder ...

Zo was het trouwens vorig jaar op 26/2 ... beetje nostalgie kan geen kwaad in deze sneeuwrijke momenten bij onze Noorderburen








Bericht laatst bijgewerkt: 02-03-2005 12:45

KMI 02/03/05 11u30   ( 658)
HansDeVylder -- 02-03-2005 12:20
Re : KMI 02/03/05 11u30   ( 503)
Stijn (Brussel) -- 02-03-2005 12:24
Re : KMI 02/03/05 11u30   ( 474)
stevie (Waregem) -- 02-03-2005 12:27
Re : KMI 02/03/05 11u30   ( 432)
Stijn (Brussel) -- 02-03-2005 12:37
Re : KMI 02/03/05 11u30   ( 477)
golfboy -- 02-03-2005 12:37
Re : KMI 02/03/05 11u30   ( 761)
HansDeVylder -- 02-03-2005 12:45
Re : KMI 02/03/05 11u30   ( 461)
Stijn (Brussel) -- 02-03-2005 12:43