Eerste buien verschijnen op radar Limburg

Bericht van: Ruben (Neeroeteren) , 03-06-2005 15:00 

Maar het duurt nog wel even eer ze hier zijn 😉



Eerste buien verschijnen op radar Limburg   ( 895)
Ruben (Neeroeteren) -- 03-06-2005 15:00
Klaar voor het geweld!   ( 591)
Ruben (Neeroeteren) -- 03-06-2005 15:03
Re : Klaar voor het geweld!   ( 515)
Kimme (Bever) -- 03-06-2005 15:14
dalende dauwpunten   ( 649)
Arthurv (Mechelen) -- 03-06-2005 15:07
Re : dalende dauwpunten   ( 514)
SkyStef (Kampenhout) -- 03-06-2005 15:21
Re : dalende dauwpunten   ( 507)
Arthurv (Mechelen) -- 03-06-2005 15:34
Re : dalende dauwpunten   ( 456)
SkyStef (Kampenhout) -- 03-06-2005 15:44
@Skystef   ( 609)
Arthurv (Mechelen) -- 03-06-2005 16:05
Re : @Arthur   ( 549)
SkyStef (Kampenhout) -- 03-06-2005 22:00