Re : Klaar voor het geweld!

Bericht van: Kimme (Bever) , 03-06-2005 15:14 

Idd Ruben laat maar komen! 🙂 🙂.. Hier in Brussel opt werk momenteel al hoog opbollende CB's maar nog geen sprake van onweersspektakel.. Als ik straks richting Bellingen (Pajottenland) rij mag het losgaan voor mijn part 😉...

Groeten,

Kimme

Eerste buien verschijnen op radar Limburg   ( 895)
Ruben (Neeroeteren) -- 03-06-2005 15:00
Klaar voor het geweld!   ( 592)
Ruben (Neeroeteren) -- 03-06-2005 15:03
Re : Klaar voor het geweld!   ( 516)
Kimme (Bever) -- 03-06-2005 15:14
dalende dauwpunten   ( 650)
Arthurv (Mechelen) -- 03-06-2005 15:07
Re : dalende dauwpunten   ( 515)
SkyStef (Kampenhout) -- 03-06-2005 15:21
Re : dalende dauwpunten   ( 507)
Arthurv (Mechelen) -- 03-06-2005 15:34
Re : dalende dauwpunten   ( 457)
SkyStef (Kampenhout) -- 03-06-2005 15:44
@Skystef   ( 609)
Arthurv (Mechelen) -- 03-06-2005 16:05
Re : @Arthur   ( 549)
SkyStef (Kampenhout) -- 03-06-2005 22:00