Het viel hier tegen ,niks geen zwaar onweer

Bericht van: Bert Jan uit Heerde , 29-06-2005 08:40 

Maar dat had ik wel gedacht.
Als er onweer komt,valt het vaak tegen net als zaterdag 🙁

En 0.0mm neerslag.
Bericht laatst bijgewerkt: 29-06-2005 08:46
www.meteostationheerde.eu

Nog een foto van vannacht   ( 999)
Ruben (Neeroeteren) -- 29-06-2005 08:36
Het viel hier tegen ,niks geen zwaar onweer   ( 623)
Bert Jan uit Heerde -- 29-06-2005 08:40
Vraagje...   ( 772)
Wilber (Ulft) -- 29-06-2005 08:42
Re : Vraagje...   ( 666)
Ruben (Neeroeteren) -- 29-06-2005 08:46
Re : Nog een foto van vannacht   ( 598)
alexander (Wortegem - Petegem) ( 67m) -- 29-06-2005 10:44
Hier vooralsnog regenloos   ( 571)
Jan Gerke (Damwoude) -- 29-06-2005 08:50
Mooi om te zien...   ( 618)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 29-06-2005 09:02
Prachtig! Ik ben blij dat jullie een flink portie regen   ( 602)
Bas C. (Oostvoorne) -- 29-06-2005 08:41
Ziet er veelbelovend uit 🙂   ( 640)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 29-06-2005 11:33