Vraagje...

Bericht van: Wilber (Ulft) , 29-06-2005 08:42 

is dit een video opname of fottoestel?
Dit omdat het beeld een beetje wazig is, maar wel mooi 🙂
@wthus (Twitter/Insta/Vero/Facebook) | Keerl, e-j zol eens wat meer moet’n doetinchemm’n | Bezoek ook: www.weerstation-dichteren.nl | www.buurmaaktnatuur.nl

Nog een foto van vannacht   ( 999)
Ruben (Neeroeteren) -- 29-06-2005 08:36
Het viel hier tegen ,niks geen zwaar onweer   ( 622)
Bert Jan uit Heerde -- 29-06-2005 08:40
Vraagje...   ( 772)
Wilber (Ulft) -- 29-06-2005 08:42
Re : Vraagje...   ( 666)
Ruben (Neeroeteren) -- 29-06-2005 08:46
Re : Nog een foto van vannacht   ( 598)
alexander (Wortegem - Petegem) ( 67m) -- 29-06-2005 10:44
Hier vooralsnog regenloos   ( 570)
Jan Gerke (Damwoude) -- 29-06-2005 08:50
Mooi om te zien...   ( 618)
Maartje (Hellevoetsluis) -- 29-06-2005 09:02
Prachtig! Ik ben blij dat jullie een flink portie regen   ( 602)
Bas C. (Oostvoorne) -- 29-06-2005 08:41
Ziet er veelbelovend uit 🙂   ( 639)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 29-06-2005 11:33