Foto's oa. Supercell Frankrijk gisteren

Bericht van: Bart (Oostakker) , 19-06-2023 23:59 

De eerste foto's zijn van de eerdere bui, de grote watermassa die toen nog net zuid van Rouen zat in Frankrijk. Ik kon er nog net mooi langs blijven maar toen er plots ten oosten een nieuwe cel ontplofte besloot ik op te schuiven om eventuele structuren te zien. Eventjes had het radar beeld een 'haakje' aan die bui, maar kan ook een toeval geweest zijn. 

Op een bepaald moment leek er wel wat groen te zitten aan de noordflank van de cel. Ik meen geen meldingen van grote hagel te zien passeren aldaar, maar het is alleszins geen fout van de camera.









Bericht laatst bijgewerkt: 20-06-2023 00:01
Weerfoto's op mijn pagina www.facebook.com/madskiesbart

Foto's oa. Supercell Frankrijk gisteren   ( 1299)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 19-06-2023 23:59
Fraai!!! Hopelijk morgen in NL (en BelgiĆ«) bewolkingsstructuren ...   ( 221)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 20-06-2023 00:45
  Heel mooi vastgelegd Bart.. actiefoto's..van woelige luchten..  
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 20-06-2023 06:12
  Prachtig Bart!  
luk@sinaai -- 20-06-2023 07:05
  Echt mooi man!  
Jean Paul (Terneuzen) -- 20-06-2023 07:57
Re: Echt mooi man!   ( 78)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 20-06-2023 09:19