Fraai!!! Hopelijk morgen in NL (en België) bewolkingsstructuren ...

Bericht van: Hans (Diemen) , 20-06-2023 00:45 

.... die daarbij in de buurt komen wat betreft fraaiheid.

(Meer durf ik niet te wensen, al weet je het maar nooit. 😉 )

 

Uiteraard is neerslag ook zeer welkom met de droogte, ook in Diemen wordt het gras steeds bruiner.

Bericht laatst bijgewerkt: 20-06-2023 00:50

Foto's oa. Supercell Frankrijk gisteren   ( 1299)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 19-06-2023 23:59
Fraai!!! Hopelijk morgen in NL (en België) bewolkingsstructuren ...   ( 222)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 20-06-2023 00:45
  Heel mooi vastgelegd Bart.. actiefoto's..van woelige luchten..  
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 20-06-2023 06:12
  Prachtig Bart!  
luk@sinaai -- 20-06-2023 07:05
  Echt mooi man!  
Jean Paul (Terneuzen) -- 20-06-2023 07:57
Re: Echt mooi man!   ( 79)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 20-06-2023 09:19