Re: EC00z: morgen een bak water over een strook van het oosten en noor

Bericht van: Peter (Wiltz -Luxemburg) , 03-09-2024 19:54 

Opvallend dat EC nog wel de iets meer westelijke koers aanhoudt. Andere modellen geven de piek over Groningen of zelfs over Duitsland. En dit is uiteraard EC 12Z.


EC12z: morgen een bak water over een strook van het oosten en noorden   ( 1737)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 03-09-2024 19:47
Re: EC00z: morgen een bak water over een strook van het oosten en noor   ( 544)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 03-09-2024 19:54
Re: EC00z: morgen een bak water over een strook van het oosten en noor   ( 435)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 03-09-2024 19:55
  Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd  
Koos Spakman (Froombosch) -- 03-09-2024 20:19
Re: Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd   ( 237)
Mark (Zaanstad) -- 03-09-2024 20:28
In Januari hebben we alleen maar Noordoostelijke stromingen 😉   ( 196)
Koos Spakman (Froombosch) -- 03-09-2024 20:35
Re: Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd   ( 194)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 03-09-2024 20:40
Re: Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd   ( 147)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 03-09-2024 21:20
Re: Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd   ( 87)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 03-09-2024 21:34
Re: Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd   ( 56)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 03-09-2024 22:59
Re: Ik hoop net zo lang op klef weer tot wij ook ons eerlijke deel kri   ( 90)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 03-09-2024 21:40
Re: Ik hoop net zo lang op klef weer tot wij ook ons eerlijke deel kri   ( 71)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 03-09-2024 23:00