Re: Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd

Bericht van: Hein (Rhoon/Schiedam) , 03-09-2024 22:59 

Wel apart die verkleuring, bijna buitenaards.

Ik denk dat het komt door de weerkaatsing van de door de zon beschenen cirrostratus/ cirrus op de lagere stratus waaruit de motregen viel 🙂

Sun, slippers, crows, cacti, cicades, camels and sandals.

EC12z: morgen een bak water over een strook van het oosten en noorden   ( 1737)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 03-09-2024 19:47
Re: EC00z: morgen een bak water over een strook van het oosten en noor   ( 544)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 03-09-2024 19:54
Re: EC00z: morgen een bak water over een strook van het oosten en noor   ( 435)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 03-09-2024 19:55
  Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd  
Koos Spakman (Froombosch) -- 03-09-2024 20:19
Re: Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd   ( 237)
Mark (Zaanstad) -- 03-09-2024 20:28
In Januari hebben we alleen maar Noordoostelijke stromingen 😉   ( 196)
Koos Spakman (Froombosch) -- 03-09-2024 20:35
Re: Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd   ( 194)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 03-09-2024 20:40
Re: Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd   ( 147)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 03-09-2024 21:20
Re: Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd   ( 87)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 03-09-2024 21:34
Re: Net niet noordoostelijk genoeg... 😀 Afgekeurd   ( 57)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 03-09-2024 22:59
Re: Ik hoop net zo lang op klef weer tot wij ook ons eerlijke deel kri   ( 90)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 03-09-2024 21:40
Re: Ik hoop net zo lang op klef weer tot wij ook ons eerlijke deel kri   ( 71)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 03-09-2024 23:00