Re: Ergste hopelijk voorbij? > Ik hoop het!

Bericht van: Ruud (Hoorn) , 30-10-2024 12:02 

het is maar te hopen dat de afwateringskanalen/rivierbeddingen het grootste deel kunnen afvoeren Flashfloods zijn zo verradelijk en snel, talloze voorbeelden dat mensen echt overvallen worden daardoor.

Oud filmpje daarover:

Bijna alles bestaat uit bijna niets...

In Spanje is de boel wel uit de hand aan het lopen 😟   ( 2142)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 30-10-2024 10:36
Nu.nl bericht er ook over.   ( 785)
Koos Spakman (Froombosch) -- 30-10-2024 10:56
Verschrikkelijke beelden   ( 857)
Miguel (La Rábita, Granada) ( 8m) -- 30-10-2024 11:20
Die beelden van de bejaarden die vastzitten in hun rolstoel   ( 330)
Ronald (Groningen) -- 30-10-2024 13:45
Ergste hopelijk voorbij?   ( 1335)
Stan (Oss) ( 7m) -- 30-10-2024 11:24
Re: Ergste hopelijk voorbij?   ( 727)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 30-10-2024 11:35
  Ik dacht ergens gehoord te hebben dat er daar een bak meer viel.  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 30-10-2024 11:39
Volgens het Radio 2 nieuws: sommige plaatsen 400+ liter/24 uur.   ( 586)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 30-10-2024 11:48
Re: Volgens het Radio 2 nieuws: sommige plaatsen 400+ liter/24 uur.   ( 474)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 30-10-2024 11:50
  Ja natuurlijk, je hebt daar de bergen hé  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 30-10-2024 11:49
Re: Ik dacht ergens gehoord te hebben dat er daar een bak meer viel.   ( 473)
Wout (vlaardingen) -- 30-10-2024 11:51
Koude bovenlucht en een opwarmende Middellandse Zee is prijs   ( 578)
Arjan (Stiphout) -- 30-10-2024 11:51
Re: Koude bovenlucht en een opwarmende Middellandse Zee is prijs   ( 449)
Ramon (Fortuna) -- 30-10-2024 12:07
DANA = depresión aislada en niveles altos   ( 345)
Stan (Oss) ( 7m) -- 30-10-2024 13:17
Ja dit is heel ernstig geweest, met recht noodweer, zoveel doden is   ( 192)
Stefan (Winsum) -- 30-10-2024 15:40
Zitten nu in de ‘kern’, weinig wind en zon schijnt   ( 299)
Marcel (Den Haag) -- 30-10-2024 13:23
Zeewater 1,5 a 2°C boven gemiddelde gisteren voor de oostkust.   ( 130)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 30-10-2024 19:20
Re: Ergste hopelijk voorbij? > Ik hoop het!   ( 859)
Ramon (Fortuna) -- 30-10-2024 11:53
Re: Ergste hopelijk voorbij? > Ik hoop het!   ( 396)
Ruud (Hoorn) -- 30-10-2024 12:02
Monserrat ook grote chaos   ( 413)
Marcel (Hulsen) -- 30-10-2024 14:57
Toen ook veel slachtoffers inderdaad   ( 362)
Stan (Oss) ( 7m) -- 30-10-2024 11:57
In de Sierra Nevada valt er nu sneeuw   ( 682)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 30-10-2024 11:50
Ligt in de lijn van de Europese zondvloed,   ( 363)
Marnix(Nieuwpoort) -- 30-10-2024 13:27
Plotse overstromingen?   ( 434)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 30-10-2024 13:58
Zeer logisch   ( 391)
Stan (Oss) ( 7m) -- 30-10-2024 14:02