Winter..

Bericht van: Stefan (Hellevoetsluis) , 29-11-2024 09:33 

Met dit soort ochtenden krijg ik steeds meer zin in de winter! 🙂


Weerman Bij Rijnmond en Talpa *Fanatiek Regen Liefhebber!* Twitter: @Meteovoorne

Winter..   ( 709)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 29-11-2024 09:33
Re: Winter..   ( 290)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 29-11-2024 09:34
Re: Winter..   ( 228)
Joris (Rotterdam) -- 29-11-2024 09:35
IJsland wederom koud.   ( 553)
Koos Spakman (Froombosch) -- 29-11-2024 09:39
Flink effect van het zeewater 😀   ( 378)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 29-11-2024 09:43
Klopt. Plus hoogteverschil natuurlijk.   ( 225)
Koos Spakman (Froombosch) -- 29-11-2024 09:59