Re: Winter..

Bericht van: Herman (Den Helder) , 29-11-2024 09:34 

Ja mooi hoor. Jammer dat de winter structureel geen zin in ons heeft. Onze winterbehoeften om precies te zijn.

Bericht laatst bijgewerkt: 29-11-2024 09:35
Het wordt vanzelf weer zacht

Winter..   ( 709)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 29-11-2024 09:33
Re: Winter..   ( 291)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 29-11-2024 09:34
Re: Winter..   ( 228)
Joris (Rotterdam) -- 29-11-2024 09:35
IJsland wederom koud.   ( 553)
Koos Spakman (Froombosch) -- 29-11-2024 09:39
Flink effect van het zeewater 😀   ( 378)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 29-11-2024 09:43
Klopt. Plus hoogteverschil natuurlijk.   ( 225)
Koos Spakman (Froombosch) -- 29-11-2024 09:59