Mechelen (NL) zakt als een baksteen boven de sneeuw.

Bericht van: Mark (Noordwolde, Groningen) , 10-01-2025 16:47 

Vochtigheid neemt natuurlijk navenant toe, veel ruimte is er om niet om tot lagere minima te komen. Mistig, morgen rijp? Het zij de sneeuwtoeristen gegund!

Bron: https://wow.knmi.nl/#9257e18e-5590-e911-80e7-0003ff59889d 

 


Bericht laatst bijgewerkt: 10-01-2025 16:51

Vanavond wat sneeuwbuitjes?   ( 1911)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 10-01-2025 15:21
Re: Vanavond wat sneeuwbuitjes?   ( 982)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 10-01-2025 15:25
Re: Vanavond wat sneeuwbuitjes?   ( 656)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 10-01-2025 15:29
Re: Vanavond wat sneeuwbuitjes?   ( 487)
Eric, Rotterdam -- 10-01-2025 15:38
  Jij hebt niets te klagen, denk ik dan...  
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 10-01-2025 15:42
Re: Jij hebt niets te klagen, denk ik dan...   ( 529)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 10-01-2025 15:49
Re: Jij hebt niets te klagen, denk ik dan...   ( 392)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 10-01-2025 16:01
Re: Jij hebt niets te klagen, denk ik dan...   ( 571)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 10-01-2025 16:03
Re: Jij hebt niets te klagen, denk ik dan...   ( 458)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 10-01-2025 16:06
Re: Jij hebt niets te klagen, denk ik dan...   ( 280)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 10-01-2025 16:05
Re: Jij hebt niets te klagen, denk ik dan...   ( 102)
Dirk (Korbeek-Lo) -- 10-01-2025 19:55
Re: Jij hebt niets te klagen, denk ik dan...   ( 318)
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 10-01-2025 16:07
Die foto’s waren vanop het hoogste punt in het Hageland.   ( 308)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 10-01-2025 16:11
Je hebt teveel verwacht, denk ik. Ikzelf had ook iets meer verwacht,   ( 246)
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 10-01-2025 16:14
Re: Je hebt teveel verwacht, denk ik. Ikzelf had ook iets meer verwach   ( 225)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 10-01-2025 16:19
Re: Je hebt teveel verwacht, denk ik. Ikzelf had ook iets meer verwach   ( 183)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 10-01-2025 16:21
Re: Die foto’s waren vanop het hoogste punt in het Hageland.   ( 352)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 10-01-2025 16:17
Sluit ik me 100% bij aan!   ( 231)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 10-01-2025 16:21
Amen!!   ( 204)
Wouter (Heist aan zee) ( 1m) -- 10-01-2025 16:23
Re: Voila, dat is gesproken!   ( 312)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 10-01-2025 16:25
Re: Voila, dat is gesproken!   ( 404)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 10-01-2025 16:39
Dat was natuurlijk ook wel bekend bij ECMWF he   ( 315)
Lammert (Schipluiden) -- 10-01-2025 16:31
Re: Dat was natuurlijk ook wel bekend bij ECMWF he   ( 188)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 10-01-2025 17:04
Re: Vanavond wat sneeuwbuitjes?   ( 515)
Koen (Ieper) -- 10-01-2025 15:28
Re: Vanavond wat sneeuwbuitjes?   ( 249)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 10-01-2025 16:28
Mechelen (NL) zakt als een baksteen boven de sneeuw.   ( 619)
Mark (Noordwolde, Groningen) -- 10-01-2025 16:47
Re: Mechelen (NL) zakt als een baksteen boven de sneeuw.   ( 236)
Jarno (Roosendaal) ( 2m) -- 10-01-2025 17:13
Re: Mechelen (NL) zakt als een baksteen boven de sneeuw.   ( 168)
Mark (Noordwolde, Groningen) -- 10-01-2025 17:41