Re: Dát is pas erg hé.

Bericht van: Wilco (Zevenhuizen) , 09-06-2025 21:21 

Tsja, het kan verkeren…

 


EC12z. Speciaal voor het "onweersarme" zuidwesten   ( 2085)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 09-06-2025 19:58
Re: EC12z. Speciaal voor het "onweersarme" zuidwesten   ( 1000)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 09-06-2025 20:04
Re: EC12z. Speciaal voor het "onweersarme" zuidwesten   ( 538)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 09-06-2025 20:07
Veel cape beschikbaar die middag   ( 970)
Stan (Oss) ( 7m) -- 09-06-2025 20:05
Re: EC12z. Speciaal voor het "onweersarme" zuidwesten   ( 447)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 09-06-2025 20:22
Re: EC12z. Speciaal voor het "onweersarme" zuidwesten   ( 757)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-06-2025 20:23
In de gaten houden   ( 449)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 09-06-2025 20:39
Re: EC12z. Speciaal voor het "onweersarme" zuidwesten   ( 412)
Wilco (Zevenhuizen) -- 09-06-2025 20:54
Dát is pas erg hé.   ( 384)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 09-06-2025 20:56
Re: Dát is pas erg hé.   ( 183)
Wilco (Zevenhuizen) -- 09-06-2025 21:21
Re: EC12z. Speciaal voor het "onweersarme" zuidwesten   ( 594)
Gerben (Epe) ( 15m) -- 09-06-2025 20:55
Als dit uitkomt, ga ik klagen!   ( 273)
Marcel (Den Haag) -- 09-06-2025 21:24