Prachtig! Herken ik precies. Stuwdam Robertville?

Bericht van: Marcus (Sleidinge)  - moderator - , 10-01-2026 14:49 

"Koersen, dat is stampen en afzien tot ge niet meer weet van welke parochie ge zijt." (Briek Schotte)

Winter Wonderland in de Ardennen!   ( 987)
Martijn(Stellendam) -- 10-01-2026 13:42
Prachtig!   ( 121)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 10-01-2026 13:51
Re: Prachtig!   ( 82)
Jaimy (Hulsberg) -- 10-01-2026 14:09
Re: Prachtig!   ( 52)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 10-01-2026 14:45
Re: Prachtig!   ( 37)
Jaimy (Hulsberg) -- 10-01-2026 15:21
Re: Prachtig!   ( 26)
Martijn(Stellendam) -- 10-01-2026 17:01
Magnifieke foto's 🙏🏻, dit is totaal winter ! Kan niet   ( 142)
Marnix(Nieuwpoort) -- 10-01-2026 14:02
Schitterend daar!   ( 53)
Stan (Oss) ( 7m) -- 10-01-2026 14:36
Het is genieten hier   ( 200)
Boyan (Zwijndrecht NL) ( -1m) -- 10-01-2026 14:37
  Prachtig! Herken ik precies. Stuwdam Robertville?  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 10-01-2026 14:49
Re: Prachtig! Herken ik precies. Stuwdam Robertville?   ( 136)
Boyan (Zwijndrecht NL) ( -1m) -- 10-01-2026 14:57
  Heel mooi!  
Christiaan (Utrecht) -- 10-01-2026 14:41