Re: GFS12u, portie kou zakt af uit het N van Europa

Bericht van: Peter (Wiltz -Luxemburg) , 04-02-2026 17:59 

Deze run geeft opnieuw een paar sneeuwsituaties in verschillende delen van de Benelux, maar nog steeds na +168, en dat is leuk om naar te kijken, maar het heeft voor mij geen enkele voorspellende waarde. Want vrijwel alles verdwijnt als het binnen +168 komt. Afgezien daarvan dat iedere run weer anders is.


GFS12u, portie kou zakt af uit het N van Europa   ( 2007)
sebastiaan (bussum) -- 04-02-2026 17:28
Ja en op t eerste gezicht zal   ( 599)
Marnix(Nieuwpoort) -- 04-02-2026 17:37
Rug stort in 216 en 240u   ( 892)
sebastiaan (bussum) -- 04-02-2026 17:39
Re: GFS12u, portie kou zakt af uit het N van Europa   ( 744)
Hans (Voorhout) -- 04-02-2026 17:40
AI-variant   ( 905)
sebastiaan (bussum) -- 04-02-2026 17:42
Re: GFS12u, portie kou zakt af uit het N van Europa   ( 470)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 04-02-2026 17:59
DMO Oper GFS0412 - De Bilt: komende 10 dagen | neerslagsom +10d   ( 247)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 04-02-2026 18:26
Re: DMO Oper GFS0412 - De Bilt: komende 10 dagen | neerslagsom +10d   ( 172)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 04-02-2026 18:26