Ook voor Bennekom wordt het 'appeltje-eitje'.

Bericht van: Tom (Bennekom-W) , 22-06-2026 13:05 

Wat ook hier is het al bijna 26 graden: de zesde zomerse dag op rij, waarvan er één tropisch was. Maar die ontbrekende tropische dagen zullen later deze week met gemak worden gescoord. 

Nooit weergek geworden. Ik ben het altijd al geweest!

Midden/Oost NL nu ook een hittegolf: 25°C in Deelen, Hupsel & Twente   ( 819)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 22-06-2026 12:26
Ook voor Bennekom wordt het 'appeltje-eitje'.   ( 140)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 22-06-2026 13:05
Rotterdam nu ook zomers   ( 101)
Eric, Rotterdam -- 22-06-2026 13:08
Leeuwarden nog even lastig, maar als dinsdag 25+   ( 119)
Maurits (Leeuwarden) -- 22-06-2026 13:16
Re: Leeuwarden nog even lastig, maar als dinsdag 25+   ( 71)
Johan (Scharnegoutum, Frl.) -- 22-06-2026 13:34
Ja, hier gisteren al.... Tact 26,8 C   ( 99)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 22-06-2026 13:17
Lopen hier dan wel achter, morgen wordt afwachten....   ( 53)
Roel(Steenwijk) -- 22-06-2026 13:56
Wijk aan Zee en Schiphol gaan ook voor langere duur   ( 18)
Bas (Amsterdam-West) -- 22-06-2026 16:19