Re: Leeuwarden nog even lastig, maar als dinsdag 25+

Bericht van: Johan (Scharnegoutum, Frl.) , 22-06-2026 13:34 

Vandaag kansloos hier in Leeuwarden voor een zomerse dag; temperatuur 21c en stijgt nauwelijks meer. Zonet een ommetje gedaan in de pauze; op de wind was het gewoon koeltjes!

Klagen is van jezelf een slachtoffer maken. Verlaat de situatie, verander het of accepteer het. Al het andere is krankzinnig.

Midden/Oost NL nu ook een hittegolf: 25°C in Deelen, Hupsel & Twente   ( 818)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 22-06-2026 12:26
Ook voor Bennekom wordt het 'appeltje-eitje'.   ( 139)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 22-06-2026 13:05
Rotterdam nu ook zomers   ( 101)
Eric, Rotterdam -- 22-06-2026 13:08
Leeuwarden nog even lastig, maar als dinsdag 25+   ( 118)
Maurits (Leeuwarden) -- 22-06-2026 13:16
Re: Leeuwarden nog even lastig, maar als dinsdag 25+   ( 71)
Johan (Scharnegoutum, Frl.) -- 22-06-2026 13:34
Ja, hier gisteren al.... Tact 26,8 C   ( 98)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 22-06-2026 13:17
Lopen hier dan wel achter, morgen wordt afwachten....   ( 53)
Roel(Steenwijk) -- 22-06-2026 13:56
Wijk aan Zee en Schiphol gaan ook voor langere duur   ( 17)
Bas (Amsterdam-West) -- 22-06-2026 16:19