Althans, dat kwam wel in meerdere runs van Harmonie naar voren die ik gisteren en vandaag zag. Is ook niet onlogisch denk ik, de bovenluchten warmen steeds verder op richting morgen en vorige week hebben we ook al eens gezien dat de Tx pas na 19u bereikt werd in eenzelfde situatie.
Quote selectie