Trouwens vind ik het allemaal net zo vaag als de criteria voor een witte kerst. Hopeloos achterhaald met 'De Bilt' waar het allemaal moet gebeuren om van landelijk te spreken....echt hopeloos achterhaald.
Wordt tijd dat dat eens wat meer naar de praktijk gebracht wordt.
Eens gewoon kijken naar de landelijke stations en daar het gemiddelde van, zoals bijv in Frankrijk het geval is. De vaststelling is wel helder maar zwaar achterhaald. In grote landen snappen ze dat, want als het alleen van Parijs afhangt of alleen Berlijn of alleen Madrid dan wordt het wel een gek verhaal. En in dat gekke verhaal zitten wij in Nederland vast. Frankrijk en snapje geven een goede voorzet voor hoe het wel kan, ook niet zaligmakend maar daar kun je wel iets moois mee bouwen. 5% hoogste, gemiddelde over de LH5 en dan ook nacht temp erbij. Tadaaaa hittegolf 2.0.
Quote selectie