Zeker een aanrader als je van (hoge) bergen houdt. Absoluut niet toeristisch en nog aardig onontdekt. Vanaf morgen dagelijks kans op onweer vanaf de middag dus dat is leuk! Alleen het bedrag qua boodschappen is echt niet leuk, 80 euro bijvoorbeeld voor maar 1 boodschappentas vol met boodschappen. Dus dat gaan we als we volgend jaar weer naar Zwitserland gaan anders doen, dan nemen we bepaalde spullen mee die lang bewaard kunnen blijven. Scheelt je weer een hoop geld. Want boodschappen hier is dubbel zo duur hier.
Quote selectie
( 158)