Bedankt!! Het is hier schitterend!

Bericht van: Hadassah (Waddinxveen) , 23-06-2026 17:27 

Zeker een aanrader als je van (hoge) bergen houdt. Absoluut niet toeristisch en nog aardig onontdekt. Vanaf morgen dagelijks kans op onweer vanaf de middag dus dat is leuk! Alleen het bedrag qua boodschappen is echt niet leuk, 80 euro bijvoorbeeld voor maar 1 boodschappentas vol met boodschappen. Dus dat gaan we als we volgend jaar weer naar Zwitserland gaan anders doen, dan nemen we bepaalde spullen mee die lang bewaard kunnen blijven. Scheelt je weer een hoop geld. Want boodschappen hier is dubbel zo duur hier.


Rondje tact + tmax?   ( 924)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 15:59
Tact 29.2°C. Tx 29.2°C. Mogelijk nog een late tropische dag   ( 197)
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 23-06-2026 16:07
  Tx 30.7°C  
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 23-06-2026 19:25
Mooie foto. Tmax volgt hier nog. 😉   ( 158)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2026 16:13
  Bedankt!  
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 16:42
Tact 29.3c hier en stijgende...   ( 131)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 23-06-2026 16:45
Hier inmiddels de 30 aangetikt   ( 26)
Eric, Rotterdam -- 23-06-2026 17:52
  Re: Rondje tact + tmax? Tact 32.3 max 33.4 lisse  
maarten (lisse) -- 23-06-2026 16:16
  30,3 en stijgende  
Paul (Geldrop) -- 23-06-2026 16:22
  Tact 28,0 C en Tx 28,1 C  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 16:33
  Tact 29,6°C en Tmax 29,9°C  
Timo (Velp) ( 18m) -- 23-06-2026 16:43
Tact 31.1°C   ( 115)
Yaro (Wommelgem, Antwerpen) ( 14m) -- 23-06-2026 16:51
  Tact en Tx 30,9°  
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 23-06-2026 16:57
  Tact/Tx 29.9C  
Hugo (Veghel) ( 15m) -- 23-06-2026 17:15
  Tx 30.2C.  
Hugo (Veghel) ( 15m) -- 23-06-2026 18:46
Re: Rondje tact + tmax?   ( 89)
Lars (Harlingen) -- 23-06-2026 17:22
Bedankt!! Het is hier schitterend!   ( 69)
Hadassah (Waddinxveen) -- 23-06-2026 17:27
  Tact: 27.4°C  
Robbes (Holten) ( 20m) -- 23-06-2026 17:29
  Tact: 31,2°C. Tx: 31,8°C.  
Bart (Hasselt, B) ( 41m) -- 23-06-2026 17:24
Onderweg warm in Schotland vandaag: 22°.   ( 114)
Wil (Rozenburg) -- 23-06-2026 17:46
Weg richting Skye toevallig?   ( 35)
Jorge (Middelburg) -- 23-06-2026 18:46
Re: Weg richting Skye toevallig?   ( 34)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 23-06-2026 18:49
Ik was er 11 jaar geleden in de winter, was prachtig.   ( 20)
Jorge (Middelburg) -- 23-06-2026 18:51
Klopt, we zitten in Balmacara   ( 19)
Wil (Rozenburg) -- 23-06-2026 18:55
  Tmax valt hier meestal na 18u bij warm weer, Tact 29.4 = Tx  
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 23-06-2026 18:16
Tx act 32,0 Tx 32,1 RV 44% (geijkte waarden m tuineff), Ind: 20,3 C   ( 23)
Jorge (Middelburg) -- 23-06-2026 18:44
Volgens meteociel morgen hier al 36 C....worden zware nachten.   ( 25)
Jorge (Middelburg) -- 23-06-2026 18:52