Het blijft zoals verwacht erg lang erg warm helaas. Buurvrouw en kinderen komen in ons zwembad zwemmen. Wist niet dat we een airco hadden.."Goh wat is het hier lekker!" Ja. Binnen 20,3 C. Wat een geluk. Ik voel mee met de minder bedeelden die echt gaan lijden de komende dagen.
Quote selectie
( 158)