NLC vanavond?

Bericht van: Carlos (Vaals) , 24-06-2026 12:03 

Als iemand de slaap niet kan vatten komende avond en of nacht?

Oswin heeft er zin in. Wel te laat voor de voorbije nacht toen was er helemaal niets te zien. Het NLC seizoen mag wel eens wat activeren. 

https://web.iap-kborn.de/apa/radars.php


NLC vanavond?   ( 374)
Carlos (Vaals) ( 251m) -- 24-06-2026 12:03
Zeker met hoge druk en heldere hemel , 't is het moment...   ( 88)
luk@sinaai -- 24-06-2026 12:46