Zeker met hoge druk en heldere hemel , 't is het moment...

Bericht van: luk@sinaai , 24-06-2026 12:46 

Setting voor stereoscopische opname ( met 2 aparte camera's 3 klm uit elkaar ! ) is al uitgedokterd.Alleen de lichtende wolken zelf ontbreken nog 

"Gewone" bewolking is een absolute belemmering van stereoscopische opname ,heldere lucht noodzakelijk.

Bericht laatst bijgewerkt: 24-06-2026 12:52
3D-wolken en 3D-bliksemfotografie

NLC vanavond?   ( 373)
Carlos (Vaals) ( 251m) -- 24-06-2026 12:03
Zeker met hoge druk en heldere hemel , 't is het moment...   ( 88)
luk@sinaai -- 24-06-2026 12:46