Setting voor stereoscopische opname ( met 2 aparte camera's 3 klm uit elkaar ! ) is al uitgedokterd.Alleen de lichtende wolken zelf ontbreken nog
"Gewone" bewolking is een absolute belemmering van stereoscopische opname ,heldere lucht noodzakelijk.