Wat denken jullie, wat gaat het worden morgen en vooral overmorgen en misschien zaterdag.
1. Alleen het junirecord van Nederland sneuvelt (37.9)
2. De 40-graden grens wordt bereikt, zonder dat het hitterecord sneuvelt (40.7)
3. De 40-graden grens wordt bereikt, en het hitterecord van 40.7 sneuvelt.
En welk station denken jullie dat deze dagen het warmst wordt, en met welke temperatuur?
Ik trap zelf maar even af:
Woensdrecht met 39.5 graden op vrijdag.
Antwoord 1 dus.
Benieuwd wat jullie vinden,
Quote selectie
( 151)
( 127)