Klopt, harmonie gaat wel tot 60u op meteociel, maar ik denk dat gezien de laatste tijd ICON het beter doet op dat gebied, men daar eerder op gaat wachten en die gaat tot 48u. Dus morgenavond zal er meer duidelijkheid komen. Harmonie is te springerig en laat nu ook op vrijdagavond/nacht al onweersbuien zien in de oostelijke helft, maar veelste ver weg en onzeker.