Re: Hier ben ik idd benieuwd naar, lees er nog weinig over

Bericht van: Len (Deurne - NL) , 24-06-2026 15:59 

Klopt, harmonie gaat wel tot 60u op meteociel, maar ik denk dat gezien de laatste tijd ICON het beter doet op dat gebied, men daar eerder op gaat wachten en die gaat tot 48u. Dus morgenavond zal er meer duidelijkheid komen. Harmonie is te springerig en laat nu ook op vrijdagavond/nacht al onweersbuien zien in de oostelijke helft, maar veelste ver weg en onzeker.

Bericht laatst bijgewerkt: 24-06-2026 16:02

Potentieel zwaar onweer za/zo   ( 1477)
Robert (Sint Philipsland) -- 24-06-2026 15:37
Hier ben ik idd benieuwd naar, lees er nog weinig over   ( 433)
Martine, Tholen -- 24-06-2026 15:47
Re: Hier ben ik idd benieuwd naar, lees er nog weinig over   ( 344)
Robert (Sint Philipsland) -- 24-06-2026 15:54
Re: Hier ben ik idd benieuwd naar, lees er nog weinig over   ( 264)
Len (Deurne - NL) ( 24m) -- 24-06-2026 15:59
Vermoedelijk weer de gebruikelijke (geografische) locaties.   ( 277)
Dimitri (Oostende) -- 24-06-2026 16:04
Jou staat een schitterend onweersnajaar te wachten Dimitri   ( 85)
luk@sinaai -- 24-06-2026 16:54
Nee hoor, 9/10 gevallen dan schaduweffect hier...   ( 49)
Dimitri (Oostende) -- 24-06-2026 17:13
BBC (UKMO) zet in ieder geval voor zaterdag een flink neerslagveld op   ( 123)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 24-06-2026 17:01
Daar hebben we hier (weer) weinig aan behalve weer kadavers.   ( 60)
Dimitri (Oostende) -- 24-06-2026 17:18