Daar hebben we hier (weer) weinig aan behalve weer kadavers.

Bericht van: Dimitri (Oostende) , 24-06-2026 17:18 

Maar ja, het is wat het is, ik kan niet meer ontgoocheld geraken, uiteraard vind ik het jammer (ook als ik erover typ nu), maar als je het vooraf weet dat het 99/100 niks is, kan je moeilijk boos zijn. Op het moment zelf soms wel gefrustreerd, maar dat gaat vlug over door paar dagen geen weerwoord en radar te bekijken. Dus zaterdag kijk ik geen weerwoord en radarbeelden hihi. Mijn weerapp op mijn telefoon heb ik al verwijderd, daar kan ik ook niks zien hihi.


Potentieel zwaar onweer za/zo   ( 1474)
Robert (Sint Philipsland) -- 24-06-2026 15:37
Hier ben ik idd benieuwd naar, lees er nog weinig over   ( 432)
Martine, Tholen -- 24-06-2026 15:47
Re: Hier ben ik idd benieuwd naar, lees er nog weinig over   ( 343)
Robert (Sint Philipsland) -- 24-06-2026 15:54
Re: Hier ben ik idd benieuwd naar, lees er nog weinig over   ( 262)
Len (Deurne - NL) ( 24m) -- 24-06-2026 15:59
Vermoedelijk weer de gebruikelijke (geografische) locaties.   ( 277)
Dimitri (Oostende) -- 24-06-2026 16:04
Jou staat een schitterend onweersnajaar te wachten Dimitri   ( 85)
luk@sinaai -- 24-06-2026 16:54
Nee hoor, 9/10 gevallen dan schaduweffect hier...   ( 49)
Dimitri (Oostende) -- 24-06-2026 17:13
BBC (UKMO) zet in ieder geval voor zaterdag een flink neerslagveld op   ( 122)
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 24-06-2026 17:01
Daar hebben we hier (weer) weinig aan behalve weer kadavers.   ( 60)
Dimitri (Oostende) -- 24-06-2026 17:18