Maar ja, het is wat het is, ik kan niet meer ontgoocheld geraken, uiteraard vind ik het jammer (ook als ik erover typ nu), maar als je het vooraf weet dat het 99/100 niks is, kan je moeilijk boos zijn. Op het moment zelf soms wel gefrustreerd, maar dat gaat vlug over door paar dagen geen weerwoord en radar te bekijken. Dus zaterdag kijk ik geen weerwoord en radarbeelden hihi. Mijn weerapp op mijn telefoon heb ik al verwijderd, daar kan ik ook niks zien hihi.