Had nog geen tijd gehad om ze te verwerken en hier te posten. Het gaat om beelden van zowel donderdagavond (waar niet zoveel gebeurde) alsook vrijdagavond (met de fameuse shelfcloud en alles wat erbij en erna kwam) en ook de nacht van zaterdag op zondag. De eerste 2 dagen bevatten beelden van Terneuzen en Ossenisse, de nacht zaterdag/zondag zijn beelden uit hometown Oostakker vanaf een uitkijktoren in een park vlakbij.

























