Schitterend Bart. Wat een plaatjes

Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 24-06-2026 20:04 

Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.

Foto's van het felle onweer afgelopen week(end).   ( 433)
Bart (Oostakker) ( 10m) -- 24-06-2026 18:09
Mooie serie om weer in de boeken te doen 🙂   ( 35)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 24-06-2026 18:40
Wow!! Prachtige foto's Bart!!   ( 38)
Jean Paul (Terneuzen) -- 24-06-2026 18:43
  Re: Prachtig Bart! Wat een dreigende lucht op foto nr. 7!  
Robert (Sint Philipsland) -- 24-06-2026 19:31
Prachtig treffen tussen CG en ondergaande zon   ( 21)
luk@sinaai -- 24-06-2026 19:45
  Schitterend Bart. Wat een plaatjes  
Koos Spakman (Froombosch) -- 24-06-2026 20:04
Hele mooie foto's Bart, wat een heldere foto's en ook natuurgetrouw   ( 3)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 24-06-2026 21:14