Ik dacht net het zelfde toen ik andermaal de hitte blog van de NOS opende.
Anderzijds heeft een dergelijke code verregaande consequenties, dus ik snap wel dat er waarschijnlijk veel discussie is, waarbij iedereen vanuit zijn eigen perspectief een duit in het zakje wil en moet doen.