Re: Nou het is nogal een code rood overlegje

Bericht van: Sjoerd (Leiden centrum) , 25-06-2026 15:34 

Ik dacht net het zelfde toen ik andermaal de hitte blog van de NOS opende.

Anderzijds heeft een dergelijke code verregaande consequenties, dus ik snap wel dat er waarschijnlijk veel discussie is, waarbij iedereen vanuit zijn eigen perspectief een duit in het zakje wil en moet doen.

Mijn verhaal | 8 jaar GFS data | ik ben anders, maar ook ik mag er zijn

Nou het is nogal een code rood overlegje   ( 1291)
Jur (Gouda) -- 25-06-2026 15:22
  De criteria zijn ook nogal.. diffuus.  
Rick (Roermond) ( 27m) -- 25-06-2026 15:25
Re: Nou het is nogal een code rood overlegje   ( 615)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 25-06-2026 15:34
Ja, ik was toevallig ook aan het zoeken...   ( 590)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 15:41
Re: Nou het is nogal een code rood overlegje   ( 496)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 25-06-2026 15:38
Re: Nou het is nogal een code rood overlegje   ( 429)
Bobby (Amersfoort) -- 25-06-2026 15:48
Re: Nou het is nogal een code rood overlegje   ( 157)
Jarno (Roosendaal) ( 2m) -- 25-06-2026 16:03
Daar is ie dan, Code Rood!   ( 141)
Jan Willem (Gouda) ( -2m) -- 25-06-2026 16:27