Re: Nou het is nogal een code rood overlegje

Bericht van: Bobby (Amersfoort) , 25-06-2026 15:48 

Ik denk dat als je naar de voorwaarden kijkt, en er dus geen onderscheid is tussen oranje en rood, zo'n overleg met verschillende meningen en invalshoeken ingewikkeld is. Media maakt er natuurlijk ook wat van, maar ga hier maar eens een lijn in trekken.

Ik werk zelf op een school en daar is het 31 graden in de klas. Kinderen komen niet meer tot leren. Maar een school verderop heeft airco en daar is echt niets aan de hand. Met zulke verschillen is het ook lastig om een goede keuze te maken in codes lijkt mij. 



Nou het is nogal een code rood overlegje   ( 1291)
Jur (Gouda) -- 25-06-2026 15:22
  De criteria zijn ook nogal.. diffuus.  
Rick (Roermond) ( 27m) -- 25-06-2026 15:25
Re: Nou het is nogal een code rood overlegje   ( 614)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 25-06-2026 15:34
Ja, ik was toevallig ook aan het zoeken...   ( 590)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 15:41
Re: Nou het is nogal een code rood overlegje   ( 496)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 25-06-2026 15:38
Re: Nou het is nogal een code rood overlegje   ( 429)
Bobby (Amersfoort) -- 25-06-2026 15:48
Re: Nou het is nogal een code rood overlegje   ( 156)
Jarno (Roosendaal) ( 2m) -- 25-06-2026 16:03
Daar is ie dan, Code Rood!   ( 141)
Jan Willem (Gouda) ( -2m) -- 25-06-2026 16:27