Wat een onzinverhaal..

Bericht van: Frank (Doetinchem) , 25-06-2026 17:06 

Ik heb vandaag de hittegolven vanaf 1979 in mijn archief bekeken. Tot pakweg tien tot vijftien jaar geleden kwam de temperatuur hier niet hoger dan 32 tot 33 C. Daarna kwam je ineens een verdwaalde 36 tegen en toen 38. Nu is het zelfs al 40. Dus vergelijken met vroeger heeft geen zin. Bovendien zijn er nu meer ouderen in de samenleving. Het was vroeger ook niet heter en je moest wel op balkon slapen want de woningen hadden enkel glas en waren ongeisoleerd. Ja, dan wordt het binnen bij 25 C al warm..

Bericht laatst bijgewerkt: 25-06-2026 17:09
http://www.bouwcommunicatie.nl/bouw-weer/

Uit een bekend dagblad 4 jaar geleden   ( 1257)
Jan (Workum, FRL) -- 25-06-2026 16:57
Wat een onzinverhaal..   ( 496)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 17:06
Re: Uit een bekend dagblad 3 jaar geleden   ( 490)
Ruud (Strijen) -- 25-06-2026 17:08
De media kan soms overdrijven maar dit is geen heisa   ( 337)
Roos (Mijdrecht) -- 25-06-2026 17:18
Re: totdat je afhankelijk wordt, dan zal het je allemaal heel veel wel   ( 182)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 25-06-2026 17:27
Re: Uit een bekend dagblad 3 jaar geleden   ( 168)
Cees (Hendrik-Ido-Ambacht) -- 25-06-2026 17:25
Re: Uit een bekend dagblad 3 jaar geleden   ( 108)
Cees-Rotterdam -- 25-06-2026 17:50
We hebben te maken met een SAMENLEVING. En de wereld is volgens mij   ( 132)
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 25-06-2026 17:46
Re: We hebben te maken met een SAMENLEVING. En de wereld is volgens mi   ( 18)
Cees (Hendrik-Ido-Ambacht) -- 25-06-2026 22:52
  Re: Trol, niet meer op reageren  
Cees-Rotterdam -- 25-06-2026 17:51
Re: Trol, niet meer op reageren   ( 30)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 25-06-2026 20:54
Augustus 1975 en juli 1976   ( 350)
Bart (Abcoude) -- 25-06-2026 17:11
Beiden kan ik nog goed herinneren   ( 200)
Jan (Workum, FRL) -- 25-06-2026 17:17
en kijk eens naar de minima, het koelde snachts nog goed af. Dat is nu   ( 96)
Tinus Lichtenvoorde ( 20m) -- 25-06-2026 17:49
Ha, ha, wij hebben ook zo'n held. 🙂   ( 410)
Bart (Hasselt, B) ( 41m) -- 25-06-2026 17:15
De Vlaamse variant van let them eat cake?   ( 208)
Bas (Wageningse Berg) -- 25-06-2026 17:30
Vriendin postte net dit 😁   ( 52)
Katya - As (B) ( 74m) -- 25-06-2026 19:57