Maximum temperaturen tussen de 35 en 40 graden. Minimum temperaturen tussen 20 en 25 graden. Dat was vroeger een zeldzaamheid. Nu niet meer. Reken maar dat dat zijn impact heeft op de samenleving. Noem dat maar 'heisa om niets'.
Zeg maar gerust onmogelijk. Ik heb in de vorige eeuw geen 35+ meegemaakt. Maar ik ben het eens met je. Ruud zit een beetje te trollen.
Quote selectie
( 410)
( 52)