Bedankt!! Dat is vriendelijk!

Bericht van: Hadassah (Waddinxveen) , 25-06-2026 17:24 


In de Zwitserse Alpen onweert het op dit moment:   ( 1080)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 17:19
Mooi Hadassah   ( 294)
Roos (Mijdrecht) -- 25-06-2026 17:22
  Bedankt!! Dat is vriendelijk!  
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 17:24
Re: Bedankt!! Dat is vriendelijk!   ( 17)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 25-06-2026 20:58
Re: In de Zwitserse Alpen onweert het op dit moment:   ( 222)
Niels (Elburg) -- 25-06-2026 17:24
Re: In de Zwitserse Alpen onweert het op dit moment:   ( 139)
Timo (Velp) ( 18m) -- 25-06-2026 17:37
  Heel gaaf, Hadassah! Doet wat mystiek aan. 🙂  
Robin (Tiel) -- 25-06-2026 17:40
Re: onweer in de bergen is altijd bijzonder. Ga je   ( 21)
Harold Gossen(Gramsbergen) -- 25-06-2026 21:07