Re: In de Zwitserse Alpen onweert het op dit moment:

Bericht van: Timo (Velp) , 25-06-2026 17:37 

Gaaf zeg!! Heel fraai 

Liefhebber van de herfst en winter met een voorkeur voor donker weer. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.

In de Zwitserse Alpen onweert het op dit moment:   ( 1080)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 17:19
Mooi Hadassah   ( 293)
Roos (Mijdrecht) -- 25-06-2026 17:22
  Bedankt!! Dat is vriendelijk!  
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 17:24
Re: Bedankt!! Dat is vriendelijk!   ( 17)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 25-06-2026 20:58
Re: In de Zwitserse Alpen onweert het op dit moment:   ( 222)
Niels (Elburg) -- 25-06-2026 17:24
Re: In de Zwitserse Alpen onweert het op dit moment:   ( 139)
Timo (Velp) ( 18m) -- 25-06-2026 17:37
  Heel gaaf, Hadassah! Doet wat mystiek aan. 🙂  
Robin (Tiel) -- 25-06-2026 17:40
Re: onweer in de bergen is altijd bijzonder. Ga je   ( 21)
Harold Gossen(Gramsbergen) -- 25-06-2026 21:07