Nog een foto van het noodweer van vandaag:

Bericht van: Hadassah (Waddinxveen) , 25-06-2026 18:08 



Nog een foto van het noodweer van vandaag:   ( 1233)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 18:08
Re: Nog een foto van het noodweer van vandaag:   ( 543)
Karim Hamid (Evergem) -- 25-06-2026 18:19
Nog niet gehoord.   ( 391)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 18:26
Je foto heeft zowaar een verkoelend effect   ( 372)
Jan (Workum, FRL) -- 25-06-2026 18:21
Ja het is hier zowaar fris te noemen.   ( 261)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 18:28
Re: Ja het is hier zowaar fris te noemen.   ( 88)
Arnaud (Doetinchem) -- 25-06-2026 19:26
  Is goed. Zal ik proberen😉  
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 20:23